Vriend worden van de Peellandse Molenstichting

Als u door de informatie op deze website geïnteresseerd bent geraakt in de molens in Peelland, dan kunt u natuurlijk vriend worden van de Peellandse Molenstichting.

U ontvangt dan drie keer per jaar het "Peellands Molennieuws", ons stichtingsblad. In dit blad staan wetenswaardigheden uit het Peellandse molenwereldje, en er worden algemene onderwerpen in behandeld.

Ook organiseren wij elk jaar een aantal bijeenkomsten en excursies waar u van harte welkom bent. De aankondiging hiervan wordt in de agenda op deze website gedaan.

Op de vierde zaterdag in de maand mei, organiseren wij een grote excursie. Deze excursie gaat, per touringcar, via een toeristische route, langs een aantal interessante molens in Nederland, België of Duitsland. Voor deze grote excursie vragen wij een aparte bijdrage.

Alle overige zaken zijn bij de contributie van €15,00 per jaar inbegrepen.

U kunt zich aanmelden door het aanvullen van de mail, Aanmelden als vriend(in) dan kan uw inschijving worden afgerond en krijgt u de laatste editie van het Peellands Molennieuws toegestuurd.

11-12 mei

Nationale Molendagen